On my way

Sitter just nu på bussen på väg till högdalen... Mår inte så jätte bra idag så jag tog beslutet att skippa gympan och samla krafter till matte provet. Får verkligen hoppas att jag inte har för mycket ogiltig frånvaro... Då det har blivit ganska mycket på senaste tiden... Måste verkligen ta tag i det här med skolan efter lovet... Börjar bli lite för mycket nian känsla över det hela... SKÄRP MIG! Börjar bli nervös för provet jag ska ha... Dem där jävla graferna och funktionerna vill inte fastna i mitt huvud! Håll tummarna på att det går bra :) Hoppas eran morgon har varit bättre än min... Har legat och hostat HELA morgonen och har jätte ont i mitt bröst :S Skriver sen efter matte provet och säger hur det gick! Ha en fortsatt bra morgon allesammans så hörs vi. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0