PAJ!

Så Glömde skriva att vi har ätit den där pajen nu^^ Den blev faktiskt SKIT GOD! Jag som inte är så jätte förtjust i sura grejor diggade den fett^^ Och jag slapp t.o.m. ett "keft" Från Erkan^^
Den var sur och så var marängen sådär gott flyffig^^ Inte hård :P Så den gick faktiskt att äta xD Synd att den såg ut som den gjorde bara xD Den såg FÖRJÄVLIG ut faktiskt xD
Aja nu ska jag fortsätta att inte göra ett piss^^ Kanske ska sova snart då jag funderar på ställa klockan på typ 11... Men tror inte att det blir så^^ Blir väl typ 12 och sen åka hemifrån vid typ 12.45^^ Tar nog högdalsvägen till GLoben imorgon... Tycker den är skönast att åka^^
Aja vi hörs senare eller imorgon KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0