PÄRON!

Har precis ätit klart... Det var tacos :) Det är fett gott :D
Sitter just nu och har JÄTTE tråkigt... Jag har INGET att göra på hela kvällen fram till 00.00 då det är Finalen i courling :) Annars så kommer jag väl sitta och rugguggla framför datan i väntan på nått kul...
Imorgon ska jag som sagt baka min Lime-paj med Hallonmaräng^^ Hoppas det blir nice! :D Det blir som sagt en liten middag hemma imorrn, Mamma är ju på Teneriffa, så det blir jag, syrrorna Erkan och Magnus som kommer ha en mys kväll^^
'
Här är då min goda PÄRONGLASS!!! Det är en kula chokladglass under också men den var inte lika god xD
Synd bara att den där ÄCKLIGA gubben i glassdisken var så jävla på att jag var på väg att flyga på honom då han var för jobbig... Alltså om jag säger vänta för att jag vill se vad du har för glassorter så ska du inte fortsätta att försöka trycka fram en våffla i mitt face! BACK OFF!
Här är då min Päron, chokladglass, Martinas Fläder-lime och vaniljglass och Jimmys mjuk glass med tuttifrutti ströddel :D Det var en JÄVLIGT trevlig eftermiddag och en PERFEKT start på lovet :D Tack för att ni finns! och alla andra mysiga och urgulliga människor där ute :) <3
Hörs igen senare :) Ska hitta på något att göra nu KRAM!

Kommentarer
Postat av: fredde

haha du och din päron glass :O

2010-02-27 @ 12:45:42
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0