The day so far...

Dagen började med att jag vaknade 05,45 av att min klocka ringde... Vill ni veta vad det jobbigaste är? Joh att jag hade sov morgon idag och började klockan 10 och behövde inte ens gå upp förens klockan 8... Jag glömde alltså att ställa om klockan igår när jag gick och la mig -.-'... Men iallafall så snoozade jag fram till 08.45 då jag gick upp... Klockan ringde var 10:e minut och det slutade med att jag log med hande på klockan för att snooza mera xD
Det STORA posetiva med dagen var att ALLT funkade i min väg till skolan idag :D så allt gick bra dit och jag sprang på Fredrik på tuben i svedmyra så jag fick sällskap till skolan också :D Det var mys! :D
Började med hygienen där vi gick igenom labbet... Det var tråkigt och jag bokstavligen somnade med öppna ögon :O Sen hade jag då lunch innan matten började... SKULLE haft det sista matteprovet idag men jag pallade fan inte :O Så jag läste igenom det jag var mest osäker på i det sista kapitlet och ska göra provet imorrn :)
Sedan hade vi mentorstid... jag trök i mig 3st HELA chokladbollar :O Jag typ dog... men dem stod fan PRECIS framför mig så jag kunde inte motstå :(
Slutade och åkte hem i sällskap av Marcus och Jimmy ända till huddinge :)
'
Mötte upp Erkan på busshållsplatsen i centrum och drog hem... Vi tog det lugnt och väntade innan vi började med maten och sedan så kollade vi på Bröllopsfotografen och åt glass... Ångrar faktiskt glassen då jag känner mig FETT tjock just nu :O
'
Morgondagen kommer väl bli GANSKA så nice med lektionshållande på gympan och KANSKE vänta på Fridolito för att bara få dem där extra och underbara minuterna med henne så att man blir glad på kvällen :D
'
Nu ska jag duscha... Men vi hörs kanske senare KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0