Ätit

Har precis ätit och sitter nu och funderar på vad jag ska göra...
Finns typ inget att göra hemma heller :o Bor på typ landet och ingen bor i närheten ( Eller ingen som jag vill vara med typ:O) Och dem som jag vill vara med har andra planer och jag vet inte vad jag ska göra :O
Kanske hittar på något snart :O
Kvällen blir iallafall kallskuret med MF-finalen... Vet inte riktigt vem jag ska hålla på :O Men den bästa låten är ju faktiskt Darins... Bara det att jag HATAR honom typ xD Men låten är bäst ikväll iallafall :P
Sen hejar jag ju fan på Saade för att han pratar cool helsingborska :P Det är ju bara FÖR coolt! :D
Det är inte som vanlig skånska utan det är som ett helt annat äventyr och det är som choklad för öronen :D
Helt underbart att lyssna på helt enkelt^^
Nu ska jag fortsätta att fundera och kolla runt på nätet^^ Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0