Ballar av stål!

Sitter precis och kollar på Ballar AV Stål :D ÄLSKAR det programet :D
Eller jag älskade förra säsongen med MArtin Soneby! :D Vem vill inte gå till stockholmstads bibliotek och ställa sig och sjunga allt man orkar för att kolla hur lång tid det tar innan man blir utslängd :D
Eller gå till ett gäng aik:are och skrika BAJEN! och sen SPRINGA!!!!!
Jag skulle vilja vara med på dett program! FETT kul! :D
Idag är det en som åker skidor mitt i stan... HAn åker bakom en bil vid stureplan, nerför LÅNGA trappor och annat skojsigt...
DÅ kom jag på en sak... JAG ska åka pulka nerför skansen rulltrappan INNAN jag dör :D Det ska jag LÄTT göra :D
Nu är det en kille som strippar mitt i stan också xD ALDRIG skrattat så my ket som nyss xD
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0