Dagen :)

Som ni kanske redan vet så drog jag ju in till stan efter skolan för att fika med härliga människor :)
Vi drog till Chokladfabriken (tack vare ett tips från Blondin-albert :D)
Ett tips från mig: Drick INTE deras mörka varma choklad :O Jag typ dog av huvudeverk efter den kakao chocken :O
Vi satt där och blev glatt besökda av Mica :D
FETT NICE! :D
Vi hade iallafall FETT mysigt och hade det allmänt skoj :)
MYCKET misstolkningar och ALOT OF skratt :D
Sedan drog jag, Marcus, Jimmy och Mica till centralen för att ta pendeln till Tumba :)
Jag och Jimmy hänkade till Tumba för att vi typ inte ville hem och sedan så åkte vi nästa tåg tillbaka till huddinge xD
Min och Jimmys buss tog lång tid på sig så vi drog in på Coop (somvanligt) och väntade :)
Jag köpte rakhyvlar (vilket jag VERKLIGEN behövde då jag har kört med en slö jävel VÄLDIGT länge xD) och hårfärg :D
Sedan drog vi hem och jag åt och har nu fixat mitt hår :D
Snart är det klart också :D
Hörs igen senare med resultatet^^
Får se om jag lägger ut bild :P
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Klart allt blev mycket trevligare när jag kom dit! :D

2010-03-17 @ 22:31:03
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0