Diskussion

Jag vill ta upp diskussionen med dig...
Men jag skriver jömt fel saker...
Gör dig arg och trött på dig,
När min avsikt egentligen är att du ska börja tjata emot så att jag får skriva med dig enmassa!
Vet inte HÙR jag ska göra då jag ALDRIG gjort så här förut...
En liten vink på vad jag ska göra skulle vara skönt att få...
Men tydligen så ger inte livet en ett sånt lätt val...
Vet inte vad jag ska göra för att visa detta...
Men på NÅGOT sätt SKA jag lyckas!
Sen om jag får respons eller inte återstår att se...
Men då har jag iallafall gjort mitt och vågat göra något.
Hoppas du snart förtsår och att det kan bli något...
Det skulle vara en sån skön känsla att äntligen lyckas med något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0