FILMEN!

Har precis kollat klart på filmen...
Den var faktiskt oerhört bra... Lite seg i början men det blev gasen i botten och den förvandlades til något SKIT bra :D
Rekomenderar starkt till er där ute att se den :) Den var väldigt bra gjord och det var faktiskt NÄSTA så att ajg hopade tilll Och jag kan inte hoppa till till skräck filmer xD Det går bara inte xD
Nu ska jag börja kolla nästa film... Skulle ju kolla på Paranormal activity... Men jag tror nog att det blir Man In The Mirror istället... Tror just nu att det kan vara bättre... Tror inte apa PA är så specielt bra så jag sparar den till någon annan gång :)
Hörs kanske senare om jag inte somnar :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0