Godeftermiddag :)

Somnade vid typ 04.30 inatt... Somnade ifrån mobilen i väntan på svar på sms :O
Gick upp vid typ 12 och satte mig och kollade på tv :)
Satt och kollade på nått inspelat program som var väldigt bra och roligt :)
Fick lite damp och ställde mig och gjorde Scones  också... Improviserade en anning och gjorde några med choklad :P
Det blev faktiskt OVÄNTAT gott :O
Trodde faktiskt inte det :P
Nu sitter jag och kollar på MTV på nått konstigt program om nån skola för esteter...
Det roligaste är att typ INGEN sjunger bra :O
Mår faktiskt väldigt illa och kallsvettas som fan typ :S
Ska jobba imorgon och det kommer bli jobbigt då ALLA möbler kommer och ska ställas ut imorgon :)
Hörs igen senare... Ska lägga mig och ta det lugnt och förhoppningsvis börja må lite bättre än vad jag gör just nu :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0