Hemma :D

Sitter nu framför mammas data igen´:)
vet inte riktigt vad jag ska göra nu framöver men jag börjar bli en liten tv-spels nörd igen då jag har börjat spela tv-spel när jag inte har haft något att göra :(
Aja vi får se hur det blir med det xD
Ska kolla på Upp idag också :D Längtar fan redan :D Men det blir nog inte förens ikväll :D
HAr även fått typ JÄTTE ont i min vänstra armbåge :O Vet inte vad jag har gjort kan inte sträcka ut den ordentligt :( Massera mig? :O
Hade ju samtal idag och Janne tyckte att jag måste fixa bättre förhållande med Vitchen på gympan :P Skulle inte tro det då jag inte gör nått fel :O Utan det är hon som trycker ner oss elever och jag tar fan inte någon skit från henne som skricker att det är vi ungdomars fel att hennes dotter flyttat utomlands förtidigt och att hon hatar oss...
Hörs igen senare :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0