I knät...

Sitter just nu framför datan på bänken (Och jah den får faktiskt plats där!) Med katten i mitt knä och bra musik spelandes ut ur min ipod högtalare :)
Katten är bara FÖR söt och typ kurrar som FAN! :O FETT mysig :D Men det gör lite ont också :O För hon ligger med klorna in i mitt ben :O Det gör faktiskt VÄLDIGT ont xD
Ska snart börja kolla på mina skräck filmer :D Tror att det först och främst blir "FRIDAY THE 13TH" (Den nyaste...) Vet inte om den kommer vara bra... HAr inte sett den gamla versionen heller xD Men det är skräck och dem är typ ALDRIG dåliga :)
Den andra filmen typ inatt (JAH jag tänker sitta uppe LÄNGE... Är på film humör :D) är Paranormal Activity... Många säger att den är ÄCKLIGT skrämande och andra säger att den SUGER! Undra vilket som är rätt? :O
Aja nu ska jag fortsätt att lyssna på min AWSOME musik och snart blir det film! :D
Hörs igen senare :)
KRAM!

Här är du min SUPER söta katt just nu :D MEN hon ligger och borrar in sina klor i mitt ben xD

Kommentarer
Postat av: fredde

AWW men lilla sötta KISSEN !! hihi haha :P bor en liten VILD katt inne där i dom oskyldiga ögonen xD

2010-03-14 @ 17:57:47
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0