jobb...

Skulle upp vid 8 imorrse för att hinna duscha... somnade om efter att klockan hade ringt och vaknade typ 10min innan vi skulle åka... snacka om att jag fick typ panik :O inte så jätte mysigt! skyndade mig upp för att hinna göra något åt håret som såg för jävligt ut! gjorde mig iordning och drog sedan till jobbet.... vet inte riktigt hur länge jag kommer jobba men alla möbler kommer idag så vi ska ställa ut dem också... står just nu i stugan och lyssnar på radio och rullar bestik... väntar på att alla möbler kommer så att vi kan börja ställa ut dem! ska sedan äta thaimat tror jag :O mår jätte illa och har svin ont i magen också :( hörs senare... måste jobba :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0