Klar

Så godmorgon på er alla där ute :)
Har precis gjort klart en massa papper och har precis också ätit lunch :)
Det blev burk köttfärssås med makaroner :D
Jag ÄLSKAR burk köttfärssås :D Det är ju fan skit gott PLUS värsta nostalgin sen man var liten^^
Nu ska jag snart ställa mig i köket där jag typ kommer att vara hela dagen.
Ska ju laga mat idag :D Mamma fyller 30+10 så jag ställer mig och gör hemlagad ravioli (vet inte vad jag ska fylla dem med ännu men det kommer jag fram med tror jag) och köttbullar :D
Inte vanliga köttbullar utan dem kommer bli speciela :D
Hoppas bara jag inte gör bort mig TOTALT då jag typ blir FETT ledsen :O
Då ska jag ALDRIG mera laga mat till familjen!
Vi hörs igen senare :)
KRAM!

Kommer jag att lyckas? Eller kommer jag att FAILA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0