Praktik dag numero UNO!

Är helt slut fan xD
Sov inte alls bra inatt och hade praktik idag också...
Började klockan 10 men åkte dit till 9,30 FETT duktig jag var :P
Har stått och packat upp MILJARDER med varor HELA dagen xD har fan skit ont i händerna efter all kartong och skit :P
Men det var väl ganska ok att vara där...
VÄLDIGT skönt att bara vara tyst en hel dag och tänka på en JÄVLA massa som pågår i huvudet...
Som man inte ens lägger en tanke på att tänka på i vanliga fall!
Fick en MASSA avklarat i huvudet och tog en hel del beslut som jag ska göra^^
Och jag håller vad jag lovar jag ska göra även om jag säger dem till mig själv xD
Imorgon börjar jag 8 (kommer vara där halv typ...) och slutar 15... Ska göra skyltar :O
Vetefan vad han menade med det xD Hoppas jag inte behöver typ skriva på dem själv...
För INGEN kommer att se vad jag skriver fan xD
Efter att jag hade prakterat (ett nytt fint ord som ska in i bårat lexikon!) klart så smsade jag Albert och drog in till sklan för att sedan vidare till stan för en snabb fika :D
En söt och urgullig liten Jimmy-fågel kvittrade i mitt öra att vi har studiedag på torsdag :D
Vi ska ha en HELDAGS FIKA!!! FTW liksom :D
Vad händer mer idag...
Jo juste jag tvingade med MArtina till älvsjö när hon skulle med sitt tåg till västerhaninge...
Nej hon missade inte sitt tåg :P Men jag använde mig av liiiiiiite våld :P
Nu ska jag hitta på något innan jag ska kolla klart på "Have You Heard About The Morgans?" som jag började på igår när jag skulle sova :)
Hörs senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0