Vann rätt låt?

Vann rätt låt? Vem skulle gentligen vunnit?
Var jag den enda under denna kväll som var neutral och som inte hejade på någon och inte brydde mig om vem som skulle vinna? Tydligen! Alla verkar typ FETT sura över att Anna vann och jag bryr mig inte xD
Tyckte LÄTT att denna final hade den HÖGSTA nivån på låtar någonsin och är glad över åt det hållet vi är på väg med denna tävlingsnivån ^^
Tycker ändå att det skulle vart kul att skicka orsa spelmän till oslo bara för ATT bli utskrattade xD JAG skulle röstat om något annat land skickade dem^^
Hoppas ni har det bra... Jag är iallafall FETT sugen på glass :D
Men har nog ätit FÖR mycket glass på senaste tiden :O
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0