Ätit

Har precis ätit...
Det blev korvstroganoff :)
Var så JÄVLA hungrig att jag typ höll på att avlida så det kom i rättams tid :)
Albert skickade även sms om att festen på onsdagen på lovet blir av :)
Fett med mys vi kommer att ha och lära känna alla andra i klassen (som kan komma) lite närmare :)
Sen även ska det ju bli kul att umgås med dem man brukar hänga med :)
Det sak iallafall bli extremt kul :)
Hoppas så många som möjligt verkligen kan komma för annars blir jag arg på dem och kastar ALLA mina skägg på dem :O
Ikväll så är det ju House OCH Cougar Town!
House börjar jag tröttna på men det är svårt att dra sig ifrån det och Cougar Town tycker jag är EXTREMT roligt att se^^
Vad ska man göra nu då? :O Det är VÄLDIGT fint väder ute så man kanske ska åka liiiite moppe!
Måste ju köra in den då den typ bara har gått 5mil :O
Sen kan den gå lite snabbare :P
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0