Nybäddat och snart sovdax :)

Så har PRECIS bäddat rent i min säng så nu är mitt rum helt och håller nytt och fräscht :D
Jag vet att just DU vill komma och mysa i min säng ;) Om du skyndar dig så hinner du hit ;)
Aja nu ska jag iallafall säga godnatt :) Vet inte riktigt vad som händer imorgon... Kanske lägger upp mitt förslag för mamma så att det kommer igån snart :D Vill VERKLIGEN det jag ska fråga :D Visst det kommer bli några jobbiga saker med det bytet MEN det kommer bli skönare och ensamare för mig :) Vilket jag kommer gilla SÅ mycket :D
Aja nua ska jag sova snart :)
Godnatt, sovgott och drömsött :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Marcus

lycka till^^

2010-03-03 @ 06:50:44
URL: http://underboyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0